Thursday, November 24, 2011

takot

sumpah seriously saya sangat takot apabila sudah menjadi ibu ini.
~since anak saya jaundice sekarang, saya takot tak bagi susu cukup and baby dehydrated and level bilirubinnya naik lagi.

~saya takot anak saya tersedak susu and saya tak sedar

~tidur malam itu menakutkan tidak sedar anak memerlukan saya

~saya terhandle baby over atau kasar and dia ada injury yang saya tidak sedar

~takot tak boleh breastfeed sepenuhnya bila dah start kerja

~takot tak jumpa bibik nak jaga dia.

~saya takot dia sakit

~takot saya miss out dalam penjagaan dia seperti tukar lampin lambat dan sebagainya.


homaigod...

4 comments:

  1. oh my god...i pon!! sama la kita...

    ReplyDelete
  2. byk kali nangeh dah ni dr baby masuk ward kena jaundice, pastu krisis susu xnak kuar,then penat badan la..mcm2..tp Alhamdulillah, i think as long as we have good support from our love ones, we will survive...

    ReplyDelete
  3. ok ur experience sama ngan i..minus baby i x masuk ward. lack of milk mmg frustration. but now alhamdullilah!!! my mum , sister and hubby

    ReplyDelete