Wednesday, June 20, 2018

Dapat rumah baru.

hi hi hi people, lama tak update.

Anyway, nak bagitahu i finally ada rumah sendiri! dapat rumah PPA1M di kepong. Tersangatlah happy. Memula masa permohonan ni dibuka, aku tak hantar dengan betul, then kecewa sangat bila result dah keluar. Then tak lama lepas tu tiba-tiba dia buka balik permohonan ni sebab ada yang reject. Aku apply dengan rayuan. Alhamdulillah berjaya. Seronok tu rasa nak menagis. Sebab aku memang kena keluar dari kuarters ni this year.

So aku dapat offer rumah pada Julai 2017.
Kunci bagi 29 Mac 2018 pada hari yang sama aku dapat Anugerah Khidmat Cemerlang.
Perasaan masa tu? Tak dapat digambarkan. It was the most happy days in my life.

Then bermula lah pilih concept bagai macam mana nak renovate rumah.
it wasnt easy but aku memang jenis suka interior decoration ni.
hasil tengok macam-macam series renovation really helps.

so in the next following post aku akan share my renovation. Satu aku perasan bila aku google nak cari idea and info memang dah tak banyak. Sebab sekarang orang dah tak blogging kan. Hence information jadi limited skit.

i will see you in the next post gais!


No comments:

Post a Comment