Tuesday, April 15, 2014

Mual

Mual masa mengandung ni memang over. Ya allah, dugaan betul. aku sampai tengok suami makan laju lalu semacam pun boleh jeles and wondering biar betul. sampai lupa dulu aku ni memang rasa makanan tu sedap ke.

Nak habiskan makanan memang bersusah payah.especially nasik. susah betul.
so aku tak tau la nak makan apa.

aku ni style loya and mual the whole day.

pagi muntah, tengahari and malam. muntah.

sangat tak selesa.

other than that alhamdulillah i am healthy. asthma under control. not coughing macam last pregnancy. lega sangat. (thank you symbicort) eh ..
  is wondering bila la nak hilang mual and tak lalu makan ni.
dulu at least boleh juga makan.yang ni xdapek la..

i miss how i loveees my sushi. now yuck.
even laksa masam masam tu pun aku tak suka.
apa yang suka pun tak tau..
owh anak dikau t ak suka makan ke?
  

No comments:

Post a Comment